Hlavní nabídka
Servisní podmínky
Pojem servisní zásah specifikuje jednorázovou servisní službu, která není vázána na předem uzavřený smluvní vztah, tj. v pricipu záruční oprava nebo uzavřená servisní smlouva).
Servisní organizace, tedy firma ADREM System s.r.o., nabízí servisní služby v několika standardních variantách s tím, že objednatel si sám zvolí některou z těchto nabízených variant :
Servisní zásah na objednávku
Servisní zásah do 24 hodin
Diagnostika závady
1. Servisní zásah na objednávku
je prováděn u objednatele na základě objednávky s tím, že termín servisního zásahu je stanoven vzájemnou dohodou objednatele a servisní organizace. V případě, že z technických důvodů nelze odstranit závadu na místě, zajistí servisní organizace odvoz zařízení do opravy (pokud je to z technologických důvodů možné). Veškeré náklady spojené s opravou hradí objednatel, režijní část nákladů spojená se servisním zásahem bude stanovena dle tabulky "standardní ceník".
2. Servisní zásah do 24 hodin
je standardně prováděn u objednatele na základě objednávky. Termín servisního zásahu je nejpozději do 24 hodin od nahlášení závady za předpokladu, že závada byla nahlášena nejpozději do 12:00. V případě nahlášení závady v pracovní den před dnem pracovního volna bude servisní zásah proveden první následující pracovní den. V případě, že z technických důvodů nelze odstranit závadu na místě, zajistí servisní organizace odvoz zařízení do opravy (pokud je to z technologických důvodů možné). Veškeré náklady spojené s opravou hradí objednatel, režijní část nákladů spojená se servisním zásahem bude stanovena dle tabulky "standardní ceník".
3. Diagnostika závady
zahrnuje technické operace směřující k lokalizaci závady zařízení. Tato služba, která je standardně prováděna u objednatele zásahu na základě prokazatelné objednávky s tím, že termín servisního zásahu je stanoven na základě vzájemné dohody objednatele a servisní organizace. Veškeré náklady spojené s opravou hradí objednatel dle tabulky "standardní cenník".
4. Ostatní ustanovení
4.1 Veškeré ceny servisních zásahů výše uvedené jsou bez DPH, která bude stanovena dle platných předpisů
4.2 K uvedeným cenám bude připočtena cena spotřebovaných náhradních dílů a komponent
4.3 K uvedeným cenám bude připočtena cena případného ubytování servisního technika.
4.4 Servisní organizace nenese žádnou odpovědnost za případnou ztrátu dat
4.5 Servisní technik upozorní objednatele na skutečnosti mající vliv na nepřiměřené a nevhodné používání servisovaného, resp. diagnostikovaného zařízení
4.6 Cena servisního zásahu v případě, že byl proveden ve dnech pracovního volna se navyšuje o částku 50 % a ve dni pracovního klidu o 100 % ceny základní varianty
4.7 Záruční doba na provedený servisní zásah je stanovena na tři měsíce. Prodloužení záruční doby bude řešeno individuálně včetně navýšení ceny.
4.8 Tento ceník vstupuje v platnost k 01.01.2012 a servisní organizace, tj. ADREM System s.r.o. si vyhrazuje právo jeho aktualizace.
V Kopřivnici dne 02.01.2012
Popis servisního úkonu |
Servisní zásah na objednávku |
Servisní zásah do 24 hodin |
Započatá hodina práce servisního technika |
550,00 Kč |
650,00 Kč |
Celodenní servisní zásah ( při práci více než 12 hodin ) |
7 500,00 Kč |
9 000,00 Kč |
Započatá hodina na cestě - |
350,00 Kč |
450,00 Kč |
Doprava servisního technika |
10,50 Kč |
10,50 Kč |
Popis servisního úkonu |
Cena servisního zásahu |
|
Diagnostika závady operátorské stanice (PC, terminál, ...) |
2 500,00 Kč |
|
Diagnostika závady řídícího systému - |
550,00 Kč |
|
Diagnostika závady SW produktu - |
650,00 kč |
|
Reinstalace operačního systému PC nebo terminálu |
2 500,00 Kč |
|
Reinstalace SW řídícího systému |
3 000,00 Kč |
|
Reinstalace SW operátorské stanice |
3 000,00 Kč |